آسمانِ من پر از لبخندِ خداست

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ق.ظ

تا به یقین نرسی همه خدایت می شوند الّا خدا

گفتم: عباس آقا با این درآمدت زندگیت می چرخه؟

گفت: خدا رو شکر، کم و بیش می سازیم. خدا خودش می رسونه.

گفتم: حالا ما غریبه شدیم لو نمی دی؟

گفت: نه، یه خورده قناعت می کنم، گاهی اوقات هم کار دیگه ای جور بشه انجام می دم، خدا بزرگه نمی زاره دستم خالی بمونه.

گفتم: نه، راستشو بگو

گفت: هر وقت کم آوردم یه جوری حل شده، خدا رزّاقه می رسونه ...

گفتم: ای بابا، ما نامحرم نیستیم. راستشو بگو.

گفت: تو فکر کن یه تاجر یهودی تو بازار هست هر ماه مقداری پول برام میاره کمک خرجم باشه.

گفتم: آهان ... ناقلا دیدی گفتم! حالا شد یه چیزی. چرا از اول راستشو نمی گی؟

گفت: بی انصاف سه بار گفتم خدا می رسونه باور نکردی، یک بار گفتم یه یهودی می رسونه باور کردی ... یعنی خدا اندازه یه یهودی پیش تو ارزش نداره؟


     + هی سجده می کنیم ولی هنوز باور نداریم که یکی آن بالا هست که حواسش به ماست ... تا این شک به یقین نرسد

      همه خدایت می شوند الّا خدا ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۵
بنت الحسین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی